מלונות בברצלונה
נופש

מלונות בברצלונה – המקומות הטובים ביותר לשהות

עם תג מחיר של למעלה מ-450 יורו ברחבי העיר, אין זה פלא שברצלונה היא יעד תיירותי מוביל. יש הרבה מלונות פנטסטיים בעיר, אבל איזה מהם מתאים לצרכים שלך? המשך לקרוא לבחירת המלונות הטובים ביותר שלנו בברצלונה. התארחנו במספר נכסים מצוינים בעיר, כולל Hotel Almanac, Hotel Arts, Hotel Miramar ו-H10 Casa Mimosa.

מלון אומנויות

ממוקם על המים, מלון ארטס בברצלונה הוא אתר נופש יוקרתי ועירוני. מלון זה ידוע בנופים היפים של העיר ובפנטהאוזים היוקרתיים עם שירות. ישנן מספר אפשרויות לסעודה, בר קוקטיילים ומרכז כושר. מגוון פעילויות פנאי הופכות את המלון הזה לבולט בקרב בני גילו. אם אתם מחפשים לחוות את הטוב משני העולמות, Hotel Arts הוא המקום בשבילכם.

מלון מיראמר

מלון מיראמר הוא מלון בוטיק מפואר ברובע מונז'ואיק של ברצלונה, עם נוף לים התיכון ואווירה שלווה. המלון שימש בעבר כביתה של תחנת הטלוויזיה הלאומית של ספרד והותיר אותה במצב מוזנח. בשנת 2003 החל המלון בבנייה במקום ושלוש שנים לאחר מכן פתח את שעריו. 75 חדרי האירוח שלו מרוהטים בריהוט מודרני ובעיצוב אוונגרד, ורבים כוללים טרסות פרטיות.

מלון H10 Casa Mimosa

H10 Casa Mimosa שוכן בבניין מוגן מהמאה ה-19 באותו בלוק של לה פדררה המפורסם. המבנה המודרניסטי שלו משולב עם נגיעות קוסמופוליטיות לחוויית מלון ייחודית באמת. בין המאפיינים הרבים שלו ניתן למצוא חדרים מרווחים, מסעדת El Til*ler, בר הלובי, מרפסת גג עם בריכת מים עמוקים ושני חדרי ישיבות. הוא כולל גם מרכז עסקים במעון לשעבר.
רוצים להזמין מלון דרך בוקיניג תוכלו לבקר בוקינג ברצלונה

מלון אלמנך

ממוקם בלב העיר, מלון אלמנאק ברצלונה מציע יחידות אירוח יוקרתיות ושירותים מעולים. אינטרנט אלחוטי חינם וחניה זמינים עבור האורחים. המלון מציע שירותי השכרת רכב ושירותי הסעות, כמו גם חדרי ישיבות. בנוסף, הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קונסיירז' והסעה לשדה התעופה. לנוחיותכם, המלון מציע גם חנות מתנות ומיני בר. המלון ממוקם בנוחות ליד תחנת המטרו Urquinaona.

מלון מרסר

מלון מרסר בברצלונה, הממוקם ברובע הגותי, הוא מלון בוטיק יוקרתי בעל דירוג גבוה. עם 28 חדרים בלבד, מלון מקסים זה מציע את כל האינטימיות של בוטיק עם השירותים המודרניים של מלון גדול יותר. המיקום המעולה של המלון בלב העיר אומר שהוא נמצא במרחק הליכה קצרה מרבות מהאטרקציות המובילות של העיר. ה-Mercer מושלם לנוסעי פנאי, אך נוסעים עסקיים יכולים למצוא גם מרחב עבודה יעיל ב"פינת העסקים" שלו עם ספרייה. בר הקיץ וטרסת הגג שלו זמינים גם לאירועים.
מלונות בברצלונה

מלון 1898

ממוקם בלב ברצלונה, מלון 1898 כולל 169 חדרים ממוזגים עם מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון סאונה, חדר אדים ובריכה מקורה. האורחים יכולים להירגע במרפסת הגג המשקיפה על גגות ברצלונה. מסעדת 1898 מציעה מטבח ים תיכוני עכשווי עם טוויסט אקזוטי. הלובי שלו מציע סרטים קלאסיים וניקיון יומי. המלון מציע גם חדר כושר ומרפסת גג עם נוף של שדרת הרמבלה.

מלון מאי רמבלאס

מלון מאי רמבלאס בברצלונה ממוקם ליד מדרחוב לאס רמבלאס המפורסם. המלון נמצא במרחק הליכה מארמון גואל המפורסם. במרחק הליכה של דקות ספורות תוכלו להגיע למרכז ברצלונה, לרבות מזרקת הקסם והשוק הציבורי מרקדו דה לה בוקריה. מלון מאי רמבלס בברצלונה מציע גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וצ'ק-אאוט מאוחר.

מלון CASA CONSEL

החזית הניאו-קלאסית המקסימה של מלון CASA CONSEL בברצלונה תקסום כל מבקר באווירה החמה והמזמינה שלו. חדרי האירוח המרווחים שלו משלימים על ידי מתקנים מודרניים, וסוויטות הקולוניאל מתהדרות בבריכות שחייה פרטיות וטרסות רחבות ידיים עם ציורי קיר בנושא זוחלים. אורחים המעוניינים לבלות את לילותיהם בחוץ יעריכו את מרכז הכושר של המלון, הכולל ספא.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *